fbpx
Support

Klik hier om onze support site te openen.

s

Contact Informatie
Nijverheidsstraat 7
8310 Brugge
info@silicon.be
+32 (50) 390828
Instagram

Laat technologie geen rem maar een troef zijn

Overal en altijd op uw IT vertrouwen

U kunt erop rekenen dat uw IT-systemen u niet in de steek laten, maar een troef zijn waarmee u zich kan onderscheiden. Altijd en overal kunnen doen wat u wil, vergt up-to-date hardware, de juiste software, actieve monitoring en tijdig onderhoud. Bij ons geniet u ook van de voordelen van een uniform dossierbeheer en een eigen helpdesk met IT-engineers.

Heeft u een probleem? We besteden uw vragen niet uit naar een of ander callcenter. We hebben een eigen helpdesk die van 6 tot 22 uur en zeven dagen op zeven bemand is door IT-engineers met een brede kennis om u snel te helpen. Meer zelfs, we houden alles per klant nauwgezet bij in een uniform dossier. Daarin staat onder meer welke IT-systemen u gebruikt en wat we adviseren. Uw IT-engineer of een collega kan u daardoor beter helpen.

U moet bereikbaar zijn voor klanten en medewerkers wanneer u dat wil. Wij zorgen ervoor dat er geen technologische beperkingen zijn, waar u ook bent: op kantoor, thuis of elders.

We zorgen voor toegang tot de applicaties en gegevens van uw organisatie, overal en wanneer u dat maar wil. Beheer uw e-mails vanop eender welk toestel en op het moment van uw keuze. Of maak altijd en om het even waar gebruik van cloudtelefonie, unified communications of samenwerkingssoftware om professioneel te bellen, te chatten en te vergaderen. U kan uw locatie en beschikbaarheid aan collega’s tonen.

Snelle en stabiele internetverbindingen helpen om bereikbaar te zijn en toegang te hebben tot uw applicaties en gegevens. Om ongebonden advies te kunnen geven en samen de beste keuze voor u te maken, werken we met verschillende aanbieders. De beste keuze hangt ook af van waar uw gegevens zich bevinden – bij u op kantoor of in de cloud – en om welke gegevens het gaat. Welke download- en uploadsnelheid heeft u nodig? Werken aan een zware AutoCAD-tekening in de cloud is iets anders dan werken in een Office 365- of G Suite-document. Voor zaakvoerders gaan we ook bij hen thuis ter plaatse om altijd goede toegang tot wat ze willen te verzekeren.

Niet alleen voor internetverbindingen maar ook voor hard- en software werken we met verschillende kwalitatieve partners om samen voor u de beste keuzes te maken. We zijn niet gebonden aan een leverancier: we werken evengoed met Dell, Fujitsu als met HP. Voor de ene klant kan Office 365 beter zijn en voor de andere G Guite. Niet de technologie of een merk is het belangrijkste, wel wat u ermee wil doen.

Silicon is een partner waarmee u een duurzame relatie kan aangaan. Opdat uw investeringen niet verloren gaan, zorgen we altijd voor kwaliteitsvolle apparatuur die mee kan evolueren wanneer uw bedrijf groeit. Uw software krijgt tijdig updates, patches en onderhoud zonder dat u zich daar om moet bekommeren. Als er een capaciteitsuitbreiding of een andere interventie nodig is, brengen we u daar tijdig van op de hoogte omdat we uw systemen monitoren en meldingen ontvangen.

Wanneer uw IT-engineer met vakantie is of wegens een andere reden niet beschikbaar is, helpt een collega u prima verder omdat we voor elke klant een uitgebreid dossier bijhouden. Alles staat daarin altijd op dezelfde plaats. Het bevat onder meer informatie over wat u gebruikt en wat we u adviseren. Dat zou bijvoorbeeld een vervanging van een laptop kunnen zijn wanneer de garantie zal aflopen. Door het dossier en onze adviezen kan u tijdig een wijziging of investering inplannen. U komt niet plots voor een vervelende verrassing te staan. U kan het dossier ook inkijken.

U kan van maandag tot en met zondag van 6 tot 22 uur terecht bij onze helpdesk. Onze eigen IT-engineers hebben onmiddellijke toegang tot uw dossier en ze hebben een brede kennis om u zo snel mogelijk verder te helpen.

Onze certificaties & partners

Support

Klik hier om onze support site te openen.

g

Copyright 2019 © Silicon