Nu ook ICT-support via chat !

ICT support via chat

Om U nog beter van dienst te zijn is er nu ook contactmogelijkheid via chat.

Onze ICT-specialisten zijn dus nog vlotter bereikbaar om al uw vragen te beantwoorden.

Hoe kan je de chat gebruiken ?

Klik op het chat icoontje rechts onderaan op onze website.

Door op ‘start chat’ te drukken kan je de chat starten.

Geef uw naam en e-mail adres in om met de chat te starten en vink aan of u akkoord gaat met de gegevensverwerking conform GDPR.

U wordt begroet door één van onze engineers en kan uitleggen wat uw vraag of probleem is.

Welke andere manieren zijn er om ondersteuning te krijgen ?

Silicon heeft een zeer goed uitgewerkte support dienst voor bedrijven.

Je kan maar liefst 7 dagen op 7 van 6 uur ’s ochtends tot 22uur ’s avonds rekenen op onze ondersteuning.

Onze technische permanentie is bereikbaar op 050/405199

Meldingen per mail kunnen op ticket@silicon.be

Wij doen meer dan een ‘ticketje loggen’, er wordt bij Silicon onmiddellijk actie ondernomen en wij komen ter plaatse voor dringende herstellingen of interventies.

Onze service maakt het verschil, en daar zijn we best trots op 😉